Bloggintresserade

onsdag 14 november 2007

Puss




 
Sitter med telefonluren mellan axeln o örat o väntar på att

komma fram till glocalnet, medans jag lyssnar på Unchained Melody..

Den är helt underbar .....

Alltså i natt har jag drömt en massa konstigt så jag klarar inte ens att

skriva upp allt.

 

Somnade ganska tidigt o har sovit gott nästan hela natten.

Jo jag har varit uppe ett antal gånger men det gör inget.

Jag måste upp o röra på mig annars får jag för ont i musklerna.

 

Gick upp kl 10 i dag o de är inte vanligt här ska jag säga. Men jag har

varit pigg nu när jag har fått sova.

 

I morgon fyller min älskade lilla mamma 49 år. Jag har inte köpt nåt till henne än.

Näääääääääää vad jag ljuger,,, hon fyller 59 år....

Tänkte väl de, hon är ju lite äldre än mig hahahaha.

 

Ska åka o handla lite mjölk mm snart. Annars vet jag inte vad jag

ska göra.

Köpa en liten blomma oxo ju  =)

Hon brukar få blommor av mig. Det har hon alltid fått.

 

- Du har nu plats 9 i kön, men vi arbetar med att ta emot

ditt samtal så fort vi kan.

Tackar o niger..

Vilken tur att dom inte har sån däringa hemsk väntmusik

som dom brukar ha.

 


- Du har nu plats 9 i kön, men vi arbetar med att ta emot

ditt samtal så fort vi kan.

 

Hahahaha tänk att bara skrika rakt ut när dom svarar.. Undra vad dom

skulle säga o göra då ?

Det har jag tänkt på många gånger.

 


- Du har nu plats 5 i kön, men vi arbetar med att ta emot

ditt samtal så fort vi kan.

 

Skål på er.. Mmm fick till riktigt gott kaffe i dag.  Hoja, nu får jag allt avsluta

för nu är det snart min tur..

Ha en bra dag.

 

Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar