Bloggintresserade

tisdag 13 november 2007

Jag tror att jag va i Holland




 
Howdyhow.

Nu va de allt lite segt igen här inne.

Ser att jag har både i gb o meddelande som jag inte

kommer in på.

Jahaa o segare blev de nu - för nu hoppade virus scannern på.

Bara att hålla tummarna så den inte hittar nån objuden gäst.

Andra goingar är välkomna  =)

 

Har haft lite myspys med mig själv. Jaa de lät dumt för

de va inte så jag menade  =)

Jag har suttit med fötterna i fotbad sen har jag tagit en varm dusch

o inget annat  =)

Hopps, nu fick jag mail kommer snart

sådär ja,,, jag sitter o flirta lite med en kille på det nya

stället jag blev medlem.

Har inte sett hur han ser ut, o vi har inte mailat så mycket,

men han verkar än så länge trevlig.

 

Jahaa tillbaka till verkligheten..

Snö har vi fått ganska mycket o mer därtill. Nu räcker de.

Hade med mig kameran ut innan o testade olika inställningar.

Inte f-n blev jag proffs för de hahaha..

 

Min mamma sa nåt till mig i kväll som gjorde mig jätteglad, men det

är hemligt fniss...

 

O drömt har jag ju gjort som vanligt. Jag förstår inte vad allt kommer ifrån ?

Inatt så va jag o en gammal klasskompis på en bussresa.

Vi träffade en tjej som vi följde med hem. Hon skulle ha en stor fest osv.

Hennes föräldrar klankade ner på henne, kallade henne saker. Hon va allmänt

nertryckt.

Hon ville att vi skulle sätta hennes föräldrar på pottan o självklart blev de

jag som fick göra de.

Jag skulle uppföra mig precis som dom - mot dom.

Sen skulle jag prata med dom o säga att precis så här är ni mot eran egna dotter.

Hur som helst så slutade med att dom blev sams o vi hoppade ut

från en balkong ganska högt upp. Sen kom tjejen o hoppade efter o

bröt benet. Så vi fick köra henne till sjukhuset.

Vi åkte vidare sen , jag tror att de va till Holland. Vi satt längst fram så

bakom oss satt några halvfulla killar.

Dom började stöta på oss o det blev mer o mer hela tiden.

Till slut blev det obehagligt så vi sa i från. Men dom lyssnade inte.

Vi satte oss längre bak, men det hjälpte inte. Dom hämtade fram oss igen.

Dom blev grova mot oss o buss chaffisen fick tuppjuck. Han började köra

som en galning ... Fortare o fortare. Han skrek åt oss o sa att de kunde vi ha.

Någon fick upp bussdörren o slängde ut fyllsvinen. Sen såg jag bara hur vi körde

mot ett stup......... Sen vaknade jag...

Jaja - oftast kommer jag ihåg drömmarna. Jo visst ja jag

tror att jag skulle försöka bita nån av killarna för jag vaknade av att

jag bet mig själv i tungan så det blödde.. Det gjorde ont.

 

Oja, jag måste smörja in ansiktet,, börjar känna mig som ett torkat russin.

Hoppas att ni har haft en bra dag.

Sov gott när det blir dags.

Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar