Bloggintresserade

onsdag 14 november 2007

Dan började i alla fall bra

Tänk att jag vaknade ganska utvilad - värken kändes helt ok. Visst har jag ont, men det kändes ändå ok. Har haft en glad dag. Det är inte ofta jag får allt på en o samma dag. Utvilad - värken ok o att vara glad.


Men inte får man vara glad länge. Nej o nej.


Allt bara rasar o känns skit rent ut sagt. Jag orkar inte längre. Jag har kämpat i så många år. Men det är precis som någon rycker undan mattan för mig för jag faller. O jag faller hårt.


Det gör så fruktansvärt ont i hjärtat. Jag gör som jag blir tillsagd för jag vill inte förstöra nåt. Jag lyssnar, jag backar undan.


Du är så fruktansvärt hård mot mig, jag vet inte vad jag har gjort dig.


Vad gör jag för fel ?


Finns det något jag gör rätt ?


Nej, det gör väl inte de.


Jag vet att jag inte ska leva bara för din skull , utan även för min egna skull. Men vad finns det för anledning att leva för min skull med en hård yta.


Du tycker inte att du gör något fel. O jag försöker göra det du ber mig att göra .... Vad ska jag göra när det inte heller fungerar ?


Det enda jag vet är att jag orkar inte längre. Vill inte ha det så här, jag klarar det inte.


Kan du inte bara älska mig, som du en gång gjorde.


 


Jag ska krypa ner i sängen nu. Hoppas att ni har haft en bra dag ...


Sov gott när det blir dags. Anita vi hörs i morgon - jag orkar inte prata nu.


 


Puss I Pannan

6 kommentarer:

  1. Är det så illa? Kommer just från en annan blogg där jag tröstat och stöttat en ung kvinna som inte fått psykologhjälp mot sin självmordsbenägenhet. Man känner sig så maktlös...alla har vi våra våndor att tampas med....Hoppas det vänder, vännen! Kram o pyss!/Oops!

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000014 november 2007 kl. 20:19

    om jag bara kunde göra nåt...Tänker på dej och ber att du ska få frid och ro och ett nytt hopp...Stor tröst och styrkekram till dej..

    SvaraRadera
  3. Efter-regn kommer sol14 november 2007 kl. 21:25

    Hoppas du är i en tillfällig svacka bara, eller är det stor kris?
    Fy så jobbigt, jag som blev tipsat om datorhjälp, att du var fena på det, låter som ett futtigt problem nu.... alltså jag kommer inte in på msn hotmail, fast övriga nätet funkar? stor kram och stå på dig! klarakajsa

    SvaraRadera
  4. jadå vi hörs imorron o du du har gjort allt rätt det vet du--puss o kram o gonatt..

    SvaraRadera
  5. skit rent ut sagt att jag inte kan sätta mej på tåget o komma ner o krama om dej ..just nu i denna stund så vill jag göra det...ok skulle kanske inte vara så mycke men jo de skulle de visst de..du vet att de finns jäklar ingen snällare o finare männska än dej ...du är värd att vara jäklit rädd om....du skadar dej själv med dina fina känskor o de e för jäklit rent ut sagt ..jag har ingen aning om vad som hänt men jag har mitt andra sinne som fattar lite iallafall..älskar dej min vän....kram igen....kunde inte låta bli o skriva de här....hö kramrs imorron

    SvaraRadera
  6. 000000000000000000015 november 2007 kl. 09:48

    på dej så det knakar,lilla vännen.Hoppas och önskar att allt bara var en ond dröm med ett lyckligt slut.Gud välsigne dej vännen,önskar dej ALLT ALLT ALLT gott.STOR tröst och läkekram.

    SvaraRadera