Bloggintresserade

söndag 18 november 2007

Söndag hela dan ! ! ! ! !











 

 

Började tvätta kl 14 .... Ska in till mamma kl 15 o äta  födelsedags middag.

Det kommer att bli mysigt med barnen.

Men det kommer inte att bli som vanligt bara för att

Marcus O Nina inte kommer. Jag hoppas att jag klarar av de.

Jag får väl gå ut med Teddy annars - sen går jag in till mig ja

o tvättstugan  bläääh

 

Dom här sista dagarna har aldrig varit så långa i hela mitt liv.

Inte ens när jag låg med förlossnings värkar ett dygn.

 

Snön har smält, så nu är det bara gägga ute, det är mindre skoj.

Nä jag har inget roligt att dela med mig. Inte mer än att jag

fick ett erbjudande på sidan parship.se så jag gick med där en månad.

Det kostar skjortan, men det verkar vara en seriös sida.

Hur som helst så har jag pratat med en kille nu ett tag, ja inte lång tid.

Men han verkar trevlig än så länge.

Dags att förbereda sig o ta på glada masken för nu är det kalas

Jippiiii

 

Ha en bra dag / kväll.

Puss I Pannan

 

 























































NOVEMBER 2007

 MON


 TUE


 WED


 THU


  FRI


 SAT


SUN

 1234
567891011
12131415 MOR161718
19202122 2324 25 
262728 2930 --- ---

5 kommentarer:

  1. eller din mor?
    grattis hur som. =) kram till dej!

    SvaraRadera
  2. det är min mamma som har fyllt, men vi firade henne lite i dag... Tackar ska hälsa henne =) Nattiskramar

    SvaraRadera
  3. Jag har också bloggproblem och kommer inte alltid in överallt! Men kramar om dej när jag blir insläppt! Hoppas den här killen är den du hoppas på! Kramizar

    SvaraRadera
  4. 000000000000000000019 november 2007 kl. 11:23

    mask,vännen.Våga vara den du ÄÄÄRRR! Du är värdefull,vännen.Löööv ya. KRAAAAAM

    SvaraRadera
  5. ... var dig själv och go for it ... du har inget att förlora... hoppas middagen hos modern gick bra ... Kram Lifetime

    SvaraRadera