Bloggintresserade

fredag 2 november 2007

Väntar !!!

 












 

Sitter o väntar - väntar på vadå ?

Att tiden ska gå.

Att Idol ska ta slut.

Att jag har hämtat hem mamma/syrran med familj

så jag får lägga mig.

Vill inte ha mer skallevärk.

Känner mig hängig - inte sjuk.

Trött - lessen i kroppen.

 

Det är bara elände överallt.

Tråkigheter - tråkigheter.

Vad ska hända nästa gång ?

Vem ska de hända ?

 

Man vågar ju knappt vara glad för det man har.

Vågar inte vara glad för att Marcus är pigg o har hälsan.

Samma med familjen.

 

Jag började gråta innan när jag kollade på Idol först när Daniel sjöng.

Jag såg flera i NIK som jag kände igen.  Det va kul o se.

Jag tänkte på Daniels familj vad som väntar dom .

På deras mamma som sitter där sjuk o bara väntar..

 

Såg när Marie sjöng till sin syster som har klarat sig från

2 hjärnblödningar.  Hur hon satt o lyssnade till sin syster

i publiken. Man såg hur hon kämpade med gråten.

 

Tårarna trillade när jag tänkte på att det fattas en mamma i publiken.

Daniels mamma.

 

Jag har nog en liten lipig kväll tror jag.  Det är väl snart dags

för det vi kvinnor bara älskar.

 

Tycker om er goa bloggare.

 

Puss I Pannan

 

 

3 kommentarer:

  1. mycke fint skrivet..kram

    SvaraRadera
  2. är en enda lång väntan.....på det mesta! Såg också Idol, min favvo är kvar....Amanda! Ha en skön helg! Oops...

    SvaraRadera
  3. 00000000000000000003 november 2007 kl. 09:51

    KRAAAAAM till lilla ledsna du...

    SvaraRadera