Bloggintresserade

måndag 5 november 2007

KONTAKTANNONS =)


Paketpris !!!


Vi är två goa gnälliga kärringar. Både halta och lytta.
En av oss hör lite dåligt, men det jämna ut sig, för den andra ser dåligt.
Vi är som vanliga Strömbergare i allmänhet. Fast rätt så många krämpor har vi nog.. Eller hur ???

 Aaaa, sa hon nu.
Polering av rulle endast en ggr/månad. Har fått lägga ut mycket pengar på nåt jävla nagelack för svamp under tånageln.

Han var nog hästdoktor den. Hmmm tror de..
Det är dags att damma av spindelväven nu. Väg karta kanske behövs. Har diskuterat länge och väl om att eventuelt skaffa två hundar.

Men har kommit fram till att vi behöver nog varsin lång, bastant karl. Ett gott hjärta är ju inte fel.
Eftersom vi då inte har ordnad ekonomi, så ser vi helst att NI är rika..
Ni behöver EJ vara bilburna. FÄRDTJÄNST FINNS.
Svara gärna med ett fotografi.
Tyvärr så har våran kamera gått sönder, men vi har beställt röntgenbilderna från tandläkaren.

Han svarade dock att det kunde dröja upp till en månad. Men vi väntar så gärna.
Oj, vi kanske ska säga våran ålder. Eller det kanske man inte behöver nu.

Åldern har ju ingen betydelse. Men vi ser helst att NI är över 30 år.
Nu önskar VI er en god natt med en liten kram till den som vill ha.
Hälsningar ;

Illena & Atina

 

(ja som ni förstår är detta bara en plojgrej)

6 kommentarer:

  1. 00000000000000000005 november 2007 kl. 19:43

    synn man inte e karl,hahaha! Ni e tokiga ni. Ha de gott i soffan sålänge.Sen blir de aldrig som förut,hehe. När karlarna kommer rantandes,i tid och otid,hehehe..KRAMISAR

    SvaraRadera
  2. ja kan du tänkta dig att vi fick dikter skickade till oss. Inte klokt.. Jag hoppas bara inte att jag blir utnyttjad med tanke på att jag har färdtjänst hehehehe.... kram kram

    SvaraRadera
  3. De som inte törs svara vet inte VAD DE GÅR MISTE OM!!!!
    Kraaaam!

    SvaraRadera
  4. Efter-regn kommer sol5 november 2007 kl. 23:11

    Tack för din hälsning!

    Hoppas allt väl i novembermörkret! kram klarakajsa

    SvaraRadera
  5. ni har det. Kul formulering på annonsen. Många napp förstår jag. *ler* En kram tillbaka och God Natt.

    SvaraRadera
  6. mors de e ja som e Atina..snacka om att vi hadde kul när vi satt ihop annonsen....o de var inte det enda vi gjorde eller hur illena...snart dags för en till..eller hur..nu ska jag sova o dröma igen ..vart jagad av en snygging men de e ju fasiken att man ska vakna o behöva pinka just då...han sprang inte så fort heller var välan närmare 90 i min ålder alltså....gäsp jag tror jag skriver i sömnen just nu!! natti på dej.

    SvaraRadera