Bloggintresserade

fredag 16 november 2007

*** TREVLIG HELG ***





 


                                              


Satte mig vid datorn nu - men vet inte vad jag ska skriva.

Teddy har det jättejobbigt med 3 löptikar i området. Han gnäller - ylar

o vill ut hela tiden.  Önskar att jag hade pengarna så jag kunde

kastrera honom , han kommer ändå inte att få något  =/

Ja även jag får de jobbigt som ska behöva höra detta. Men jag

får stänga öronen vilket inte är lätt alla gånger.

Men det går gå nu oxo.

 


 

Jag vet att jag är dålig på att skriva hos er, men nu har jag det

lite jobbigt. Sen har jag direkt inget att skriva om heller. Bara de som

finns i mitt huvud nu o det är inget roligt.

Men jag kommer igen - snart.


Jag ville bara önska er en Trevlig Helg.

 


 

 

Va rädda om er.

 


 

Puss I Pannan 


3 kommentarer:

  1. 000000000000000000016 november 2007 kl. 17:18

    Gör inget att du inte orkar skriva så mycke,bara du tar hand om dej och får tillbaka ditt glada jag.Vi har ju varandra ändå,eller hur?STOR haenbrahelg-kram, lilla vän.

    SvaraRadera
  2. Håller med dig de e lite segt...Men lite glada smileys är inte fel. Du jag kastrerade min hund,det blev så mycket lugnare. Eftersom vi hade en tik också var det rent outhärdligt annars..Man måste bara vara med om det för att förstå vad de gnäller och virrar hehe/GO fre/Bless

    SvaraRadera
  3. ...när du känner för det. Jag kollar dej i alla fall då och då.
    Ha en skön helg själv, vännen! Kram om!/Oops!

    SvaraRadera