Bloggintresserade

lördag 24 november 2007

Nu hämtar jag mina flickor i stan =)

Oj vad tiden går fort. Jag är så nervös så de känns som jag skiter knäck snart. ( nu vet ni vad ni inte ska äta till julen)


Ska strax åka in till stan o hämta Mare o Mai som jag inte har sett på många många år. Det är 10 år sen dom va hos mig. Jaaa jag vet att jag tjatar  =)


Men jag är så glad att dom ska komma.


Har förberett lite med mat.. Ja mat o mat dom kommer direkt från Soya. Så dom är nog inte så hungriga.


Nä nu blir de bara svammel.... Oj jag glömde jag måste skriva en liten välkomst skylt på dörren...


Puss I Pannan


Poff gone.............................................................. =)

1 kommentar:

  1. 000000000000000000025 november 2007 kl. 15:08

    mötet utföll till alla belåtenhet ;)) Kramis

    SvaraRadera