Bloggintresserade

måndag 12 november 2007

En hand som tog på mig













 

Kan man annat än att Älska den här bloggen.

NEJ... Även att de är en varannandagstrulinteskrivablogg.

Gick inte att logga in igår. Skit samma. Jag har sovit ganska mycket.

Skönt de, det har verkligen behövts.

 

I går gick jag o grannen ner till Åsa sjön. Jag hade med mig kameran.

Jag fick några fina bilder, men precis när jag kom ner till sjön

så blev bilderna gryniga .

Jag vet inte vilken inställning jag ska ha. Jag fattar inget.

Jag får ju bra bilder när jag tar på månen o då är det

bäcksvart ute.

Men när det är mitt i mellan så blir det bara grynigt.

Jag får nog ta till expert hjälp på nåt sätt, för så

vill jag inte ha de.

 

Jisses ja, det va ganska läskigt i natt. Jag drömde att när jag låg på

högersidan i fosterställning så kände jag en hand mellan "fram" axeln vänster sida o bröstet,

ja strax ovanför armhålan... Nä detta blev galet.

Jag börjar om.

Jag kände en hand snett strax ovanför armhålan fram vid bröstet som skulle vända

på mig. Så jag vaknar till o känner något precis på samma ställe o att jag rullar runt

o lägger mig på rygg. Jag la mig inte på rygg själv o jag va vaken. Det började som en dröm

men slutade i ett vaket tillstånd. Så läskigt så jag vågade knappt somna om.

Det va så verkligt.

Sen drömde jag om Per Moberg - jisses han va en jäkel på att kyssas.

Vi hade lite kucklasju .....  Förstår bara inte varför jag drömde om honom.

Konstigt men kul.

 

Nästa dröm va om  syrran att hon o jag va yngre,,, vi busade - hoppade på varandra

o kittlades. Mamma stod jämte o skrattade.

Jag drömmer ofta om förr fast vi ibland är vuxna.

Kommer inte ihåg så mycket mer om drömmarna - kanske tur de.

Ingen som vet vad det hade slutat med Per Moberg hahaha..

 

Inte konstigt att man är helt slut ibland när man vaknar.

 

Teddy är helgalen o då menar jag HELGALEN.... Pudel nr 1 löper, så nu

är det bara två kvar.

Det kommer att hålla i sig drygt en månad  *suck*

Jag tror att jag ska starta en insamling så jag kan kastrera honom.

 

I kväll är det Prison Break , jag missade förra avsnittet för jag somnade

men i kväll måste jag bara se de.. Kanske får jag drömma om dom snyggingarna  =)

 

Hoppas att ni har haft en bra dag.

 

Puss I Pannan
 







 


 

   

 

5 kommentarer:

  1. sjutton oxo att du inte tänkte på o fråga om receptet på en nedrans god köttgryta när du ändå hadde han där...nääee vem sjutton tänker på de när han e i närheten de e en karl i min smak de..jag vill oxo drömma om han ropa på mej nästa gång!!!o du så ni löper samtidigt du o vovven de e vällan skönt de för då e ni lika knäppa bägge två på en gång då......:))kram kram

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000012 november 2007 kl. 19:33

    dagen flutit på här utan problems ;) Vilka drömmar du har!! Ja drömde åxå en,vad ja tyckte sann dröm,att mannen va på toan å kräktes så förskräckligt!De va bara de att han låg och sov sin allra sötaste sömn!Jag var helt darrig,drömmen va så verklig.Uhha
    Snart tid att lägg sä å dröm igen...natti ;)))

    SvaraRadera
  3. knäppkärring..... Teddy löper väl inte hahahahahahaha.... Han är en kille som är tokig i löptikar hahahaha... O NEJ NEJ NEJ du jag säger inte till dig när jag drömmer om honom.. Den du,,, jag tror nog att han kan ,,, ,,,, ,,,,,,, på rejält hehehehehe... Jag tar honom så kan du göra din köttgryta hahahahaha kram kram

    SvaraRadera
  4. jaja man umgås ju me dej så man får inte begära för mycke....men du vet i frömar o så kan allt hända hanar blir honor o tvärtom...ok tänkte lite tokit han e ju kille ju...men han kan välan löpa ganska bra för de..iallafall efter dom som löper:)kram o gonatt

    SvaraRadera
  5. så tokit de kan bli kram

    SvaraRadera