Bloggintresserade

torsdag 8 november 2007

Kväller




 
Nu känns det lite lättare. Kunde somna en stund innan i dag.

Tankarna på Lena finns fortfarande kvar *jobbigt *

 

Tilda o jag har spelat monopol i dag - jisses hon klår mig.

Jag är snart pank. No money...

Men det är roligt att spela med henne. Vi drack lite kaffe o myste.

Ja hon brukar få en liten skvätt med mjölk i,,, de tycker hon är gott.

 

Sanna har precis städat klart så nu har jag det rent o fint igen.

Jag råkade skrämma henne när hon va i köket så hon skrek rakt ut.

Men både skriket o flaxandet med armar gick som i slowmotion,,, ja där

fick jag mig ett gott skratt..

 

Sitter o testar spelet som jag la in länken till.  Man ska tjyva bilar. Jag har inte

kommit så långt än  =)

Det är ju för barn.  Men man måste testa allt minst en gång...

 

Jag tycker att det är roligt med olika spel. Bara sitta o slappa.

Spindelharpan brukar jag lägga innan jag stänger ner datorn.

Den får man traggla med, men i bland går den ut.

 

Bengt ringde o pratade en stund innan. Får väl se om han kommer ut på

en fika nåndag.

 

Nä nu säger jag ha en finfin kväll

Puss I Pannan

1 kommentar: