Bloggintresserade

torsdag 22 november 2007

Trevlig Helg redan nu




 
 

Tack för era kommentarer.. Tack för att ni inte ger upp...

När de gällde de jag skrev om att barnen svär så menade jag inte min egna son.

Utan de som stod i rullisten.

Jag svär nog mer än Marcus måste jag tyvärr säga.

Taskigt ord förråd,,, Jaaaa de är de.

Det har jag alltid haft =)

 

Har det fortfarande ganska jobbigt.  Jag tittar in ibland till er, men jag orkar inte skriva.

Tänker på er gör jag oxo.

 


 

Nåt roligt ska hända i alla fall...

Mina flickor från Estland kommer till Jönköping.

Dom åker med kyrkan i Estland till Bankeryds kyrka.

Så på Lördag ska jag få träffa dom ett par timmar o det ska bli så roligt.

Dom va ju här hos mig för 10 år sen, men sen träffade jag dom en snabbis

när vi va över till Estland. Men det va inte många minuter.

Jisses , jag tror inte att de är sant. Men jag ska inte ta ut nåt i förskott, för då

blir de alltid pannkaka o tråkigheter.

Jag vet bara inte riktigt vad jag ska bjuda på. Dom ska äta middag

kl 13 inne i stan, sen ska dom vara tillbaka i kyrkan igen vid 18 tiden.

Så då får dom väl nåt där att äta.

Ja har ni förslag på nåt lättlagat o inte för matigt så får ni gärna

dela med er.  

 

Sanna är här o städar nu så det blir fint.

Tilda o Linus är inne hos mormor o bakar.

 

Regn o rusk är de - o de lär väl hålla i sig.

Jag önskar er alla en Trevlig Helg

Va rädda om er.

Puss I Pannan

 

Tänker på dig i morgon Nina... Puss puss



 

4 kommentarer:

  1. att träffas igen då! Svårt att komma på nåt lätt! Pastasallad Å baugette är ju alltid gott! ha det så bra Kramizar

    SvaraRadera
  2. du har välan en kovkjosk nånstans i närheten ..en varmkorv med bröd...mmmmm varsin alltså:)enkelt o lätt..de var verkligen roligt att dom kommer o du äntligen får träffa dom de va underbart o höra din röst när du snackade om dom i telen ..så de finns allt lite glädje kvar i dig ..bygg på den ..allt blir bra...livet e iallafall lite skönt eller hur..!!!puss påre...

    SvaraRadera
  3. jag glädjer mig för din skull. Det var verkligen något trevligt att se framemot. Det där med mat är jag dålig på, men en sallad med ett varmt bröd till, jag gillar skinksallad, lätt och enkelt. Hoppas att du får det helt underbart denna helg och var rädd om dig. Många styrkekramar till dig.

    SvaraRadera
  4. Tack för att du tänker på mig. Det hjälper verkligen. Har sovit bra inatt men vaknade vid kl 6 och kunde inte somna om. Låg och inte tänkte på nått. Men sen när jag piggnat till lite kom klumpen i magen och jag kom på FAN, jag har uppkörning idag. :( :)
    Marcus höll på att bli tokig på mig igår kväll. Jag gick fram och tillbax i vardags rummet säkert 1 timme. haha! Va kul för dig att dom äntligen kommer på besök! du får ta lite kort så vi kan få se sen.. Jag sa nog fel tid till dig idag. uppkörningen är kl 13.00 jag sa nog halv ett. Jag hör av mig sedan. puss och kram. Ta hand om dig

    SvaraRadera