Bloggintresserade

lördag 17 november 2007

Usch vad tiden går sakta .. Jaaaaauuuuu










 
Nä de är inte lätt att styra över sina drömmar.

Men innan mardrömmen så hade jag en härlig dröm  =)

Den han kunde kyssas....

 

Gud vad den här dagen går sakta.

Jag har inte sovit sen jag vaknade i natt vid 3 - tiden.

Slumrade en liten stund mellan 10 - 11. Thats it.

 

Har varit ute med Teddy ett par rundor. Just nu sitter stackarn i

fönstret o gnäller o vill ut,,,,

Innan när vi va in till mamma o fikade så skulle han

sätta sig i hennes fönster, men det är inte undanplockat som

här inne.

Så han stod på bakbenen o började yla...

Den lille skiten.

Nu är han bra pilsk.

suck

 

Får kontakta veterinären o se vad dom säger, det kanske kan

räcka med en hormon spruta.. Men jag vill inte ge honom den igen.

Ja vi får se hur det blir.

 

I kväll är det nog en bra film på 4;an kl 21.....

Ja den kan ju vara bra att somna till om inte annat.

 

Oj oj jag måste resa på mig o göra nåt annars somnar jag vid datorn.

Det är ju inte så lyckat precis....

 

Hej hopp gummi snopp - nu slutar jag att smeka tangentbordet en stund

 

Puss I Pannan








 



    

2 kommentarer:

  1. 000000000000000000017 november 2007 kl. 18:08

    va ska vi hitt på....segare än uttuggad Toy är de...å MÖRKT så en ser inte näven framför sej...ja,UTE alltså...å ja ha inte ens en gammal hunn å gå ut mä..frxten så regnar de...suck :))) Ha de så gott,snart tid å snarka å sussa igen...om nåra timmar... Kramen

    SvaraRadera
  2. Jag är full av tigerskutt idag och bara måste sprida dem omkring mig.. annars finns det risk att stolen braka ihop här!
    =)

    SvaraRadera