Bloggintresserade

måndag 26 november 2007

Vilket busväder.




 

 

 Det är full snöstorm ute.

Tjejerna har i alla fall kommit hem till sitt nu. Såg att dom va

inloggade på datorn innan. Men dom är inte där så jag vet inte hur resan va.

 

Har försökt att gå igenom allt som sas i huvet men det är precis som om jag inte

kommer ihåg nåt nu. Det blev lite för mycket på alldeles för kort tid.

Men det kommer, de vet jag.

Så om jag ber er riktigt snäll kan ni inte hålla tummen från nu till i sommar så dom

kan komma hit hahahaha...

 

I går gjorde jag en pinsam sak - ute.  Nää nu ljuger jag.

De va i fredags kväll när jag va ute med Teddy. Jag va så

körig o bullrig i magen - nervös för att träffa Mare o Mai.

Så jag tittade runt omkring mig o de va ingen där - skönt tänkte jag

o släppte av en sån brakare . Det va så man kände att magen fick plats i

brallan igen  =)

 

Bara de att jag hade inte sett att de hade parkerat en bil på parkeringen. Killen hade

väl lite bråttom så han små sprang... Shit tänkte jag, jag menar den doftade inte

rosor den här gången....

Vi hejade o han gick in i sin trappa, han fortsatte så han trillade i alla fall inte av pin.

Ja de va lite pinsamt. Kunde ju inte skylla på Lilleman heller när han va 5 meter i från mig hahaha..

 

Nyss när vi va ute så snöade  o blåste de till tusen. Det gick inte att gå upprätt. Så de va till att

titta ner i backen o sen titta upp lite för att veta att man höll sig på kanten o inte mitt i gatan.

Det blåste till så hårt flera gånger så jag kiknade - jag tappade nästan andan.

Så nu skulle jag ta ett andetag innan jag tittade upp - pyttsan heller att jag gjorde, jag drog

efter andan rakt upp o svalde en massa snöflingor.. Jag lovar att de är bara jag som sätter i halsen

när det händer nåt sånt. Precis då gick de förbi en medelålders kille han började skratta när jag

svor till o hostade.  Hmm jag såg inte vad han kom ifrån så jag blev lite rädd oxo..

 

Pratat med Anita alias SNUBLIS. Hon är så lessen o orolig för hennes son skulle göra en gastric bypass.

Det är när man gör magsäcken mindre. Men på något sätt så har allt blivit fel. OM jag inte säger fel nu så har han varit 3 eller 4 vändor på

operation. Först själva operationen, sen blev han sämre, ny op tarmen hade veckat sig. Sämre hög feber - ner på op igen hål / rispa

på magsäcken . Intensiven - nersövd bara för att han ska kunna hämta sig. Ner på op igen - tracka honom / öppna halsen för att

göra det lättare för honom att andas. Ev ska han få vakna i kväll.  Han har fått massvis med medicin o antibiotika så

han ska inte ha någon feber eller må som han gör.  Så håll gärna tummarna att allt går bra.

Även att han är " pain in the ass     -  he loves me, and he wants to kiss me hehehe    skojar " så tycker jag om honom.  Dom är ju min Fjollträsk Familj.

 

Vill att alla ska må bra. Så de hoppas jag att ni gör  =)

 

Puss I Pannan

 



 

5 kommentarer:

  1. 000000000000000000027 november 2007 kl. 12:25

    Ska ja hålla tummen till sommarn så har den skrumpnat bort tills dess..va ska ja då suga på?Hehe.. Hoppas att den sjuke snart är pigg och uppe på bena igen,sänder en tanke(bön)..Haha,det ÄR gött å lätta på trycke ibland ;) ha de gött,tokfia..Hihi

    SvaraRadera
  2. Jag käka broccoli igår hehehe..Tur att jag inte inte gick en vänna till affären *gravar* Tänk att vi alla gör det men ändå är det pinsamt : Pussa lillman /Bless

    SvaraRadera
  3. han ligger fortfarande nersövd ...men allt kommer att bli bra men nog e man lite nervös alltid hans feber steg lite idag igen men du känner ju min son han ger sej inte i första taget..kram

    SvaraRadera
  4. Då är det bara att vänta då för att se hur han mår..? Lite läskigt är det med operationer, tycker jag. Hoppas han kommer undan med några ärr bara. :)

    SvaraRadera
  5. 000000000000000000029 november 2007 kl. 21:56

    Hoppas att allt är gott och väl?Saknar dej,du syns väl snart,hoppas ja...Tänker på dej.Kramisar till dej här.. ;)

    SvaraRadera