Bloggintresserade

torsdag 15 november 2007

Tycker om er

Tack mina vänner. Ni är underbara. Det är de som är så skönt med er - ni säger vad ni tycker o tänker i alla lägen. Därför vet man oxo att de ni säger betyder något.


Det kommer gå över som vanligt, men det tar tid - jag är van.


Men jag har nog insett nu att jag är värdelös som mamma. Jag måste inse de , annars kommer jag inte vidare. Det gör jätteont o jag vet inte hur jag ska klara av det ?


Måste börja tänka på mig själv lite tror jag , annars kan jag inte ta tag i något annat heller.


Dagarna är jobbiga som dom är med värk o bekymmer - men nu är det extra jobbigt.


Önskar så att allt inte blir så fel jämt.


Jag får se om jag tittar in lite senare, måste försöka sova lite.


Ha en bra dag.


Puss I Pannan


 


GRATTIS lilla mamma. Jag Älskar Dig så otroligt mycket.

2 kommentarer:

  1. hoppas du får en fin torsdag:)kram

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000015 november 2007 kl. 20:31

    lilla vännen,du är INTE värdelös som mamma,Du ska inte se ner på dej själv! Du VET att du har gjort så gott du kunnat,det som du har sett vara det bästa.Mer kan ingen göra.Låt ingen säja nåt annat och se ner på dej eller kassera dej.Jag vet att du har ett hjärta av guld,den som inte har sett och upptäckt det mår själv dåligt.Det är INTE ditt fel!Jag vet det,jag är själv mamma...Stå på dej och låt ingen knäcka dej,vännen,jag tänker på dej.KRAAAMAR!

    SvaraRadera