Bloggintresserade

tisdag 6 november 2007

Varför står de Hello World till hö i spalten




 
 

10  X  Sidan kan inte visas  *suck*

Men skam den som ger sig.

Ja då har jag uträttat mina ärenden. När jag kom till

Apoteket så va de en sån snygg kille. Jag känner igen honom

sen förr. Wow mörk farligt snygg.

Sen när jag står i kön på konsum så är det en till snygging framför mig

med långt hår. Jag bara kände hur de började poppa popcorn i hela kroppen.

Jisses om jag hade vågat gå fram o stoppa ner honom i kassen.

Det hade ju inte varit mjölken som jag hade plockat med först =)

Som sagt - så va de riktigt mysigt o handla i dag. Har inte en susning

hur mycket jag handlade för.. Jag hade tankarna på annat håll

Men nu sitter jag här o dricker min mjölk.... De är inte fy skam de heller..

 

Jag pratade med Marcus innan han berättade att han fick fast jobb

i dag.... Hans riktiga första fasta jobb... Ohhh vilken lättnad. Jag blev så glad.

Nu är det bara Nina som oxo ska ha fast jobb så blir jag ännu gladare  =)

 

Är det någon som har hört talas om Parship.se ?

Jag loggade in där för nån dag sen. Men allt är så skyddat när man inte

är betalande medlem. Vilket jag tycker är jättebra.

Jag har loggat in på flera sidor , just bara för att snoka om det

finns några goingar. Där har man kunnat se allt, men det kan man inte nu.

O det är absolut inte billigt att gå med där - vilket gör mig ännu mer nyfiken.

Då tycker man att det borde vara ett seriöst ställe.  Mötesplatsen o Match gillar jag inte.

Jag har några mail som ligger o väntar på mig, men jag kan ju inte läsa dom förrns jag

betalar.

Jag får knacka dörr o se om någon vill bidra med lite pengar hahaha..

Oj jag tror minsann att jag måste räta ut ryggen lite.

Ha en fin kväll

 

På tal om popcorn så glömde jag köpa de... Skit oxo..

 

Puss I Pannan

6 kommentarer:

  1. 00000000000000000006 november 2007 kl. 18:16

    om popkorn??? Ja blir ju sugen,jöööööö Kram på dej,lollipop,haha

    SvaraRadera
  2. tack för den....*ler* nu får jag oxå svika mitt löfte ingetgottpåveckan, och gå och poppa....

    SvaraRadera
  3. 00000000000000000006 november 2007 kl. 19:51

    har jag åxå sett de! Hello World...Vafördå står de där för,kan man undras...

    SvaraRadera
  4. för Marcus o fått fast jobb...grattis till han...o stoppa ner killen nästa gång ....fast mjölk e nog nyttigare:)kram

    SvaraRadera
  5. Hej på dej!! Hur är det med dej? popcornsuget förbi ännu? :) kramios

    SvaraRadera
  6. 00000000000000000007 november 2007 kl. 18:54

    i höet ;) Hur e de? KRAAAAM

    SvaraRadera