Bloggintresserade

fredag 2 november 2007

RÖSTA PÅ DANIEL !!!!!




 
Satt o läste expressen lite nu.

Såg att Idol Daniel har pratat med tidningen om sin

mamma.

Usch det är hemskt, jag började gråta när jag läste vad han sa det sista.

Om han känner något mot sin kind så är det hans mamma.

Jag har vetat länge att hon är sjuk, men det va för ett tag sen som jag fick

veta att det va så illa. ALS visste jag om att hon hade fått.

 

Stackars M - vad tänker hon inte nu när Daniel har tagit sig så här långt ?

Det är fruktansvärt .

 

Jag ska ringa o rösta på honom.

Jag hoppas verkligen att han vinner - inte bara för hans sjuka mamma utan

för att han verkligen kan sjunga o han sjunger bäst.

Rösta ni oxo

 


 

 


2 kommentarer:

  1. 00000000000000000002 november 2007 kl. 20:40

    att läsa...finns ju inga ord att säja.Tryggt mitt i allt att hans mamma inte är rädd......att hon trots allt åxå är trygg....

    SvaraRadera
  2. att behöva ha det så. Vi kan inte själva styra över våra liv, det enda vi kan är att vara medmänniskor. Ha en bra kväll. Kram!

    SvaraRadera