Bloggintresserade

fredag 2 november 2007

Måste ju hålla mig uppdaterad

 










 

 


 

Vilket tillfälle jag missade att ta fina bilder. Det såg ut som himlen brann - så tjusigt va de.

Jag hann precis hem så försvann de suck o dubbelsuck.

 

Har legat o gottat mig lite i dag  =)

Varit ute lite , annars har de varit slappt som vanligt.

 

Tänkte att jag skulle ringa till Marcus o Nina sen o prata lite.

Måste ju hålla mig uppdaterad om det händer nåt.

 

Köra mamma till kompis Eva. Hämta mamma o ev syrran med familj i natt hos

respektive kompisar  =)

Hmm undra om jag får en extra julklapp om jag är snäll o kör dom då hehehe.

 

Det är inget speciellt på tv;n. Idol va ju lite intressant förra gången så man

kanske skulle kolla på det i kväll ?

 

Ska i alla fall äta popcorn yummi...

 

Vet inte vad jag ska hitta på nu ?

Måste köra i gång diskmaskinen i alla fall.

 

Ska ta mig en lång skön härlig dusch sen i alla fall.

Kanske kan gå in till mamma o fixa lite med hennes dator medans

hon är borta i kväll ... Tja vi får se..

 

Nu ska jag titta runt till er.

Puss I Pannan

 

2 kommentarer:

  1. 00000000000000000002 november 2007 kl. 18:44

    Man skulle ha kamran fastklistrad PÅ sej,jämt,man missar grejer hela tiden,fniss..Popkorn! Ä va du kan göra en sugen,då,suck..Ha de gött å släng hit nåra poppisar e du snäll,va! Kramis

    SvaraRadera
  2. Jag önskade också att jag haft min om halsen förut! Såg samma bedårande himmel jag med, men ingen kamera med och en hulligan att springa efter, sen va det ögonblicket borta! Kramizar till dej!

    SvaraRadera