Bloggintresserade

måndag 5 november 2007

Null på bloggen - strul strul











 

I dag va det inte lätt att logga in på bloggen.

Har hetat null länge nu, men nu gör jag ett nytt försök igen.

 

I dag regnar de lite, blåser kuling  =)

Har inte varit den roligaste dagen, men det har funkat ändå.

Just nu sitter Teddy vid ytterdörren o gnäller för han vill in till mormor  =)

Snart öppnar vi dörrarna då kan han gå in dit...

Han är som vilket barnbarn som helst  - lika otålig

 

Jag har försökt att ladda upp en ny profil bild men dom godkänner inte den.

Tycker att det är så konstigt för man ser fler o fler som får sina godkända.

Då är det inte deras egna profil bilder utan nåt helt annat.

Men det är kanske skillnad på folk o folk  va vet jag  =)

 

Vaaaaa - ser jag rätt ? Blev bilden godkänd ?

 

Nu är Lilleman inne hos mormor - ja han sniker säkert till sig en bulle. Han älskar att

fika där inne.  Tok hund.

 

Kanske skulle fixa nåt att äta om jag kan,,,,,, mår lite illa än.

Kanske är mat som fattas..

 

Ha en finfin kväll

Puss I Pannan

 

Jahaaa då kom Teddy in igen - det fanns inga bullar hahaha

 

 

 

♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Du varje gång jag ser det här Nullnamnet kan jag inte låta bli att småle!! Ät nu vännen så att du mår bra..Och glöm inte klia teddy under hakan/Bless på sig

    SvaraRadera