Bloggintresserade

tisdag 6 november 2007

Kan man vara Mjölkoholist ????




 
 

God eftermiddag

Har duschat min ack så sexiga kropp så nu är jag fräsch som en nyponros.

 

Har sovit gott o ganska mycket i natt. Härligt.

Har drömt om en Italiensk Prins mmmmm...

Synd att jag inte kommer ihåg den drömmen , men jag vet att den
måste varit ljuvlig =)

 

Har ni sovit gott i natt ?

Har ni drömt något roligt ?

 

Ska strax åka o handla lite mjölk. Hmmm funderar på

kan man vara Mjölkoholist ????

Jo de tror jag - o jag tror att jag är de oxo.

 

Teddy springer mellan ytterdörren o fönstret o gnyr. Han är allt lite pilsk.

Det är två damer som ska till att löpa IGEN O IGEN O IGEN....

 

Det känns nästan som det är dagen efter - jag är så törstig , jag bara dricker o

pinkar.

Nu får jag inte dricka mer innan jag åker - då kan jag hamna i en hemsk knipa hehehe

 

Nu ska jag blåsa till håret - annars räcker de me att gå ut lite för de blåser som 17..

Ha en bra dag - inga dumheter...

 

Puss I Pannan

 

ps,, ni har väl sett mitt fina kort på min söta mamma o mig i profilen

 

Btw Atina är snublis - Anita


 

1 kommentar:

  1. 00000000000000000006 november 2007 kl. 18:18

    mamma å du!Ja trodde de va du å pågen,hehe.Så FEL man kan ha! Fin i håret va hon allafall ;)

    SvaraRadera