Bloggintresserade

fredag 9 november 2007

Goder Afton




 
 i stugorna...

Vi har full snö storm här.

 

Hade kunnat smacka rakt in i en buss som kom på tvären

över gatan innan om

jag inte hade stannat kvar en stund på konsum o pratat..

Vi blev stående när brand gubben Ås kom o sa att vi måste ta

en annan väg för dom måste stänga av.

Sen hoppar det ju grodor som vanligt när det gäller mig.

- Ehhhh finns det något jag kan göra.   (va 17 hade jag kunnat göra där)

- Nej tack det har kommit en ambulans nu.

Gud va pinsam jag kände mig.

Men det kom två ambulanser till jag höll på att kana in i den första

men som tur va åkte jag över till rätt sida igen o på

trottoaren shit - med mammas bil.

Det hände inget.

 

Undra hur det gick med dom i bussen o om de va någon mer

inblandad ?

Man blir lite skakis... Jag ringde till Marcus innan o sa att han

måste vara försiktig när han är ute med bilen, även om han är de

så finns det andra idioter som tror sig äga vägen o hela världen.

 

Hur som haver - JAG HAR KÖPT POPCORN aaahhhh aaahhh aahh aahhhhhhhhh

Sen har jag fått min jultidning som jag beställde av Linus...

Zonterapi för rygg axlar o nacke....

Jag ska läsa den men sen ska mamma få läsa den annars har jag

ingen nytta av den ju hahahaha

 

Ja då fick jag telefon - anita ringer så jag ska prata en liten stund.

Ha de gott mina vänner.

Puss I Pannan

 

Ha en super trevlig helg allesammans


6 kommentarer:

  1. 00000000000000000009 november 2007 kl. 19:44

    min syrra kör buss i din stad,måste gå och ringa henne...

    SvaraRadera
  2. 00000000000000000009 november 2007 kl. 19:48

    hon va hemma,pust,va skönt..inte rolit med sånt väder.Man får hoppas det gick bra för alla inblandade.. Poppa lugnt å kram på dej,vännen.

    SvaraRadera
  3. det kan gå illa då det är halt. Min mysing har satt på vinterdäcken i dag, som ett litet skydd. Så skönt att allt är bra med dig. Varför kände du dig pinsam? Det visar ju på din hjälpsamma sida. Det första du tänkte på var att vara till hjälp, det är ett mycket fint drag. Ha nu en trevlig helg du med och många kramar till dig.

    SvaraRadera
  4. då gäller de för dej o sätta på broddarna då..så snön har kommit till er nu då komer den nog hit snart nu då...får vällan sätta vinterdäck på rullen..ska sova nu gonatt kram

    SvaraRadera
  5. så här i början , Vi är nordfolk men det märks sjuttan mig inte när det gäller hel del bilförare..nattiBless

    SvaraRadera
  6. 000000000000000000010 november 2007 kl. 20:31

    Har hon snöat inne,eller?Äh,hon poppar korn,såklart...Hoppas du mår bra,vännen. Lördaskramen..

    SvaraRadera