Bloggintresserade

söndag 7 februari 2010

Vi skulle prata vidare om en dejt

 


Då va det söndag hela dan. Inatt har de varit lite dunkande i golvet från lgh ovanför (tror jag)


Ja hon brukar ju hålla igång tidigt på morgonen till de hon lägger sig, men jag är så van vid det så jag hör det inte riktigt. Men inatt va de någon som drog möbler osv.


Helgen har gått jättefort, nu är det bara idag o halva dan i morgon sen är jag ensam igen.


Lilla Iza kommer hit ett par timmar i eftermiddag, det kan Teddy behöva. Dom är så mysiga..


Vi hade tänkt åka o handla lite idag, vi får se vad vi ska äta idag o i morgon.. De blir en suprise  :0)


Det har blivit mycket gott den här helgen så de känns faktiskt. Man blir trött på ett helt annat sätt. Men det är gott oxo.


Idag har solen gömt sig, lite tråkigt för det hade varit skönt om den tittade fram lite nu.


Jag pratade med Marcus o Liam innan. Marcus är lite förkyld, men jag hoppas att han är pigg nog att jobba i morgon.


Liam han pratade på som vanligt om allt o inget, vi skulle prata vidare om en "dejt" han o jag  :0)


Nu ska jag återgå till mitt. Ha en underbar dag allesammans.


 


Puss I Pannan  ♥


 


Dagens horoskop ;


Kontakten med människor du tycker om blir allt bättre. Det är möjligt att du drömmer dig långt bort och vill ha mer kärlek i livet. Det är på gång.

 

Anita said ;


''Anneli sweetheart, someone from a different background or with a different outlook on life will make a big impression on you today, big enough perhaps to change your mind about something.''

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar