Bloggintresserade

tisdag 23 februari 2010

Dag 8 / 13 dagar kvar / Bilder

Inatt va de lögn i håvete att somna.. Sista gången jag gick upp va klockan 6, så strax innan halv 7 somnade jag i morse o sen ringde mobilen kl 7 då va de dags att gå upp.


Gick ut med Teddy o där mötte vi Nina o Liam. En hel dag har jag fått ha dom här o de har varit trevligt.


Vi drack kaffe o pratade lite, lekte o ja allt som hör till i deras sällskap.


Nina fixade Liams säng så nu kan han sova i den . De är så gott att ha en spjälsäng till honom så man vet att han inte kan trilla ner på govlet eller hitta på andra "tokigheter"


Jo visst,, som om han inte gör de ändå den lille trollungen..


Det blev lite bilder idag oxo, men dom blev lite suddiga men det får gå.


 



 


Går det verkligen att äta en bokstav ?



 


Ja men visst o gott va de oxo..



 



 


Köra lite med RR så den inte säckar ihop,, oh heeej va de går undan.



 


Vyssan lull,,,,,,,,,,



 


Titta fammoo min filt.



 


Liam är duktig o hjälper till med att bädda sin säng.



 


Oj oj de är tungt... Ingen hjälper till,,, allt får jag göra själv  (säger liam)



 


Giraffen vill oxo gunga



 


Vyssan lull,,, lala laaaa laaaa.. Här har Liam somnat gott. Nina hittade honom sovande i stående ställning... Det är säkert,, han sover o fortsatte att sova när hon la ner honom.



 


Det va min dag, ja den är inte slut än. Är ju på 8;e dagen idag. Lite jobbigt har det varit men jag har klarat de oxo... 13 dagar kvar till dagen D,,, hej o hå va de går.


Nu ska jag lägga mig för jag har ont, ont, ont. Men är hel nöjd med dagen..


 


Puss I Pannan  ♥

2 kommentarer:

  1. o sovandet i sängen,hihi! kram @nneli!

    SvaraRadera
  2. Tack, ja sicken unge va =) Skönt att höra av dig jag blev lite orolig när jag inte hörde nåt mer på fb.... Kramkram♥

    SvaraRadera