Bloggintresserade

torsdag 18 februari 2010

Knöl på vaden / 18 dagar kvar







 


   

 God eftermiddag  !

 

Hoppas ni har sovit gott, det har jag gjort.

Ja de va längesen jag sov så här gott.

Jag hade lätt för att somna o lika lätt att somna om när jag vaknade inatt.

Otroligt.

 

Däremot så när jag vaknade i morse så kände jag en stor knöl på min vad.. Jag måste erkänna att jag blev rädd ett tag, men när jag skulle känna efter så följde inte knölen med vaden utan den låg kvar i sängen.

Puusssttt.

Ja men visst va de bara lilla Teddy som hade lekt med maten (frolic) i sängen...

Jag är ganska van, ibland vaknar jag o tror att jag har fått en puckel på ryggen då har han varit o gömt ett ben eller nåt annat.. Så kan de gå.

 

Nu är det bara 18 dagar kvar. Dom här 3 dagarna har gått bra. Lättare än jag trodde.

Hahaha lättare o lättare, tyngre är de egentligen.

 

Det ska bli ännu mer snö o det är inte vad jag vill eller behöver. Jag behöver gå ut o gå.. Komma igång med flåset,, så att det ska komma igång sas.

Det är inte lätt att förklara nu , men när jag skriver om det så förstår ni. O jag lovar att jag ska skriva om det. Jag har funderat på när jag ska göra de ?

Jag tror nog att det blir "sista" dagen. Alltså på söndagen, ja innan söndagen är slut den 7 mars.

 

Nu ska jag dricka klart mitt kaffe o kolla runt lite på nätet.

Ni får ha en härlig dag. Va rädda om er.

 

( det kommer att bli en ny kategori till detta )

 

Puss I Pannan  ♥

 

 

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar