Bloggintresserade

tisdag 9 februari 2010

DRÖMMAR / LÄKARE / BEHOV !

 


God morgon. Jag har sovit till o från, o faktiskt ganska skönt.. Har ju drömt oxo men det vågar jag inte skriva om det va mer barnförbjudet  ;0)


Läkaren ringde i morse o jag snurrade till de som vanligt när jag blir väckt.


Vänta sa jag till henne i luren så hon fick vänta en stund tills jag fattade vad det handlade om... Tur att jag inte började dilla om drömmen eller nåt annat som inte hörde dit.


Jag har tröttnat på min läkare, hon lyssnar inte på mina behov, så jag orkade inte tjata på henne i morse utan jag får försöka hitta en ny läkare o sen ta detta med denne.


Får se vad dagen har att erbjuda idag, det blir nog i alla fall att jag får åka till Tilda o installera Sims i hennes dator. Baaah jag klarar ju inte sånt, men tillsammans fixar hon o jag de säkert..


Ni får ha en bra dag. Don´t get lost in space !  ( de va längsesen jag skrev de )


 


Puss I Pannan ♥


 


Tisdagens horoskop;


Dina sociala kontakter hamnar i fokus och ger ett annat perspektiv på framtiden. Sakta men säkert är nyckeln till att nå dina målsättningar.

Var även med i tävlingen om en exklusiv spa- och wellnessvistelse för dig och en vän på Facebook.

 

1 kommentar:

  1. och ha en lite mindre smärtfri dag idag, denna tisdag den 9 februari, snart är februari slut, tut tut! Kram Geddan.

    SvaraRadera