Bloggintresserade

söndag 21 februari 2010

6;e Dagen - 15 Dagar Kvar !

 


Idag va de inte lätt att ta sig ut på kisserundan. Han fick göra allt mitt på vägen, ja jag plockar ju upp efter oss men ialla fall.


De är inte plogat nåt, så jag kan inte gå ut på en liten promenad ens.


Det blåste som 17, nu vet jag inte om de gör de. Ja inte mer än i min kropp.


I morgon ska jag åka till Susanne, men jag vet inte om jag klarar av de ?


Eller om jag vågar ge mig ut, ja förutom små svängarna med Teddy.


Idag är det 6;e dagen o jag måste säga att de har gått bättre än jag trodde. Igår kväll va ingen rolig kväll. Jag va rastlös, kändes som luften hade gått ur mig o va allmänt irriterad.


Mamma fick sig en känga, men jag sa att de får hon ta nu när hon vet hur det är.


Snäll dotter hon har va ?


Har snart stickat klart det jag håller på med, ja de tar inte alls lång stund så de gör jag ikväll. Sen ska "någon" få de...


Vem de blir kan jag inte säga nu ...


Jag skulle vilja hitta på nåt. Ja inte just nu, utan till sommaren kanske. Åka nånstans, bara vara, få ta fina bilder.


Men det kostar ju.


Nä om man skulle ta o göra nåt ?


 


Puss I Pannan o ha en bra dag.


 


Ditt horoskop för 21/2


Du är bra på att skapa en fin atmosfär för andra, men du kan också behöva tänka lite mer på dig själv. Det får andra helt enkelt tåla.


(detta gillade jag)


 


Anneli fick ett svar av spåkulan:

Se upp för en kvinna i höga klackar som vill veta allt om dig.

(hahaha)

 

5 kommentarer:

  1. Brukar det slå in? horoskåp och spådomar? hoppas att du har det gott, denna söndag!! kraamar

    SvaraRadera
  2. HOROSKOP SKA DET JU VARA... KRAAM

    SvaraRadera
  3. @nneli lever på fina drömmar, horoskop, längtan....måtte det slå in med dina önskemål till sommaren! Men, vad du väntar på NU, det måste ju vara STORT. såsom du räknar dagarna! Kram.

    SvaraRadera
  4. Ja men visst det slår alltid in när det står att jag har taskig ekonomi =) Ha en mysig kväll. Kramkram ♥

    SvaraRadera
  5. Ja drömmar kan rädda en många gånger o dom lever jag på. Vissa slår in,, andra inte.. Det återstår att se hur det blir,,, eller vad det blir hahahaha... Ja nu är det stora grejer på gång, eller en stor/liten "grej" på G. Dagarna räknas, snart är de timmarna som räknas... Ha en mysig kväll kramkram♥

    SvaraRadera