Bloggintresserade

måndag 1 februari 2010

telefonerna är ju avstängda

 


Men visst är det dumt att sova för länge ?!...  Jo jag somnade gott o vaknade strax efter med en sån hosta..


Dont you just love it  bah......


Jag ringde o pratade med " I " innan om fredagen. Jag ska fixa så vi har lite mat till fredagen, sen ska vi handla tillsammans det är mysigt.


Det räcker med att jag tar in mammas säng på torsdags kvällen, sen går jag o pular lite dom här dagarna så blir de fint.


Vi ska dricka lite gott vin o sen har jag öl oxo  =)  De va längesen jag drack vin. 


MEN de blir inte mycket jag måste tänka mig för nu iom min "framtidsresa".......


Nu ska jag släppa ut Teddy så han får kissa av sig sen lägger vi oss igen.


Har ätit en macka o ska ta medicin sen vill jag inte bli väckt av värk eller nåt annat  ....


Nä den gick inte,, telefonerna är ju avstängda så försök inte hahaha.


Sov gott när det blir dags.


 


Puss I Pannan  ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar