Bloggintresserade

lördag 20 februari 2010

Seg

 


God morgon, morgon kissen för Teddy är avklarad tack o lov. Vilket oväder, det har snöat hela natten o håller fortfarande på.


Teddy drunknar i snön nu. Jag får före honom o "skotta" upp med fötterna ...


Frukosten är avklarad ,, o jag är seg. Har sovit dåligt, ja jag kunde inte somna inatt sen. Jag tänkte på sonen som åkte iväg till Tyskland mitt i allt detta skitväder.  Idiotiskt !


Nåt paket fick jag inte med posten igår så det kommer nog på måndag då... Visst är de roligt att få paket ?


Men nu är de ju så att jag har skickat efter de o betalar de själv.


Jag ska gå in till mamma sen o se om hon har nån fungerande telefon jag kan låna tills jag kan åka o köpa en ny.. Ja annars de vänta tills jag kan ta mig in till stan.


Uj uj nä de blir sängen en liten stund till. Ni får ha en bra dag.


O va rädda om er. Ge er inte ut idag...


 


Puss I Pannan  ♥


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar