Bloggintresserade

måndag 1 februari 2010

1 Februari 109 dagar / ungefär10 ???

 


Det kryper i hela kroppen på mig. Sitter o stampar med fötterna i golvet, de är tur att tanten ovanför mig hör dåligt.


Precis när jag skulle somna innan så började jag tänka på min lilla "framtidsresa" o så vart jag klarvaken o pirrig/nervös.


Tänk om ? När ? Går de ? Osv.  Tja med våld går allt  =)  Nä jag skojar ju...


Jag skulle ju vilja ringa o höra om dom har kommit fram till en tid än eller om de fortfarande är + - 0 ,,, o lite till ? Men jag vill inte tjata.


Skit är de på tv;n så jag kan inte lura iväg tankarna dit. Sticka ja då sitter jag o tänker i takt med maskorna de är inte heller så bra.


Hade jag inte haft några grannar här nu så hade jag gått ut Naken o slängt mig i snön,,,,, jag lovar att jag hade gjort de.


Hmm får inte glömma bort mina snöbollar sen , de är viktigt  =)


Himmel o pannakaka, jag måste lyfta räva från stolen o dansa runt i lgh...


 


Puss I Pannan  ♥

2 kommentarer:

  1. eller vaad? Morgon @nneli! Kram o stampa på du! Hi!

    SvaraRadera
  2. Heeej vännen. Ja du,, är det så ? De kan jag tyvärr inte svara på än,, men snart kommer allt som jag vill berätta =) Ja du jag stampade på må du tro. Det är hemskt när de kryper i kroppen. Ha en bra dag. Kramkram ♥

    SvaraRadera