Bloggintresserade

onsdag 17 februari 2010

Uppskruvad !!!

 


Ja de är jag o de har jag varit hela dan. Ibland önskar jag att de fanns en knapp att trycka på så man kunde lugna ner sig några hekton / ton =)


Va på apoteket o fixade lite medicin, handlade lite mjölk o vallade Rohde...


Hon skötte sig perfekt, så hon blir vallad i morgon / idag oxo...


Hon hoppar på kryckor för hon har opererat foten, därför passar jag på att valla henne när jag är ute med Teddy  =)


Nu ska jag försöka varva ner med lite tv o se om jag kan somna en stund...


I morgon halv 11 kommer " A " hit ett par timmar ;o)


Hoppas ni sover gott nu. Dröm sött ...


Ohhh hjälp va rädd jag blev, jag fick ett sms nu.....


 


Puss I Pannan  

2 kommentarer:

  1. Hoppas du varvade ner och fick en god natts sömn..Utan mariga drömmar.. Ha en bra dag !! Kraam

    SvaraRadera
  2. ja då jag lyckades varva ner sen men det va inte lätt. Vaknade tidigt av huvudvärk men det har gått över.. Inga mardrömmar inatt det har varit skönt. Ha en bra dag du oxo... kramkram ♥

    SvaraRadera