Bloggintresserade

tisdag 9 februari 2010

Frustrerad !

 


Har pratat med Tilda i nästan 1 timme nu. Vi har försökt att installera Sims 2 till hennes laptop, men det vill inte alls.


Det verkar som att det kan funka på hennes syrras dator men där ska den inte vara..


Dom ska iväg o åka skidor så hon hade velat ha de med sig, men eftersom de inte funkade så har jag försökt komma på om jag kan ha nåt annat spel här ?


Eller om hon kanske kan hitta sitt gamla rollercoster eller hur det stavas.


Hoppsan, fick ett sms av henne nu att hon hade hittat det så vi ska testa o se om det funkar med ett hederligt köpt spel  =)


Nu ringer hemtelefonen.................. Hold on.


Har pratat med Rohde oxo så det hade fixat sig med skjuts till o från operationen för henne o det trodde hon att det hade gjort.


Skönt att det mesta löser sig.


Det är inte klokt vad den här dagen har gått fort. Snart ska jag sträcka ut mig hos Hilding o se vad han kan erbjuda mig för natten =)


Hoppas han är snäll mot mig.... Det hade varit gott med lite massage men det lär inte hända.


Men något annat har hänt... Ja det har det verkligen men det tänker jag inte säga nu....


Det tar jag sen.


 


Puss I Pannan  ♥


 

1 kommentar:

  1. haft lite att stå i ser jag, hoppas du fått vila gott i natt !! Själv har jag sovit jättebra, nu går jag bara runt och skrotar här hemma, känner för att bara ta det lungt idag, och pyssla lite.. Ha det gott vännen Kraam

    SvaraRadera