Bloggintresserade

onsdag 10 februari 2010

INGEN NY DATOR !

 


Nää de blir ingen ny dator för min del. Dom kostar alldeles för mycket o jag har inte dom pengarna..


Jag KUNDE ju haft lite av dom, MEN   ............


Blir jag utan dator nu då ?


NÄ de blir jag inte... Jag kommer att ha kvar min dator som jag har nu.


Det blev ett bättre "köpalosspris" på den. Plus att det går att välja3 avbetalningar så det passar mig perfekt.


Det blir ingen ny dator,,, men jag är glad i den jag har så det kunde inte blivit bättre...


Äntligen går det lite lättare för min del.  Det är ju ändå inte mycket jag vill "ha"....


 


Puss I Pannan  ♥

2 kommentarer:

  1. så det är ingen idé att fråga.....

    SvaraRadera
  2. Jo då jag har ju skrivit vad det handlar om. Det va meningen att jag inte skulle haft en dator nu efter sista mars för att det är en kommun dator som mamma har hyrt i år. Den blev först för dyr att lösa ut, men nu va det andra priser så jag klarar av att köpa ut den. Nåt annat va det inte här.. När det gäller framtidsresan så har jag inte fått exakt datum än, men så fort jag vet nåt ska jag säga till. Sov gott kram

    SvaraRadera