Bloggintresserade

onsdag 17 februari 2010

BARA 19 DAGAR KVAR NU

 


Tänk att livet kan ta en massa olika vägar .. Precis som en labyrint. Ibland är man orolig för man vet inte hur det ska bli eller se ut.


Som det ser ut i mitt liv nu, verkar jag ha turen på min sida. O jag vill fortsätta ha den. Det behöver vi alla.


Igår 11;13 ringde " U " o gav mig en tid för det som ska hända. Jag har ju väntat på detta ganska länge nu.


Det är ju som sagt va mycket tankar kring detta. Saker jag ska fixa innan, en del jag måste ta tag i. En del ska tänkas igenom ,, ja inte för att de går att ångra sig  hehe...


Det kommer att bli en stor omställning i mitt liv, det gamla ska UT sas o det/den nya ska IN  =)


Det är så svårt att skriva om det nu för jag vill inte avslöja det än utan jag vill vänta lite till.


Jag ska prata med några personer till så dom har lite koll på läget. Ja visst ja, jag ska ju ringa min gamla faster oxo de får jag inte glömma.


Hjäääälp  ,,,,, min "framtidsresa" knackar snart på dörren. Dörren ska öppnas till ett nytt liv................


Jag hoppas att att ni kommer att vara med mig o stötta mig, för det behöver jag verkligen..


 


De känns så bra !


 


Annica o sonen L va här innan o lämnade lite "saker" som behövs så nu ska jag köra över lite pengar till henne.. De kostar att ligga på topp hahaha... Ja om man kan säga så vet jag inte...


Nu ska jag snart ta lite kort så jag får annat att tänka på.


Ha en bra dag.


 


Puss I Pannan ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar