Bloggintresserade

lördag 6 februari 2010

Nittitie ?

 


Då är det strax dags att lägga sig,, innan John Blund slår till. Det har varit en bra dag på alla sätt. Gott att äta o mycket trevligt sällskap.


I morgon/idag blir det lugnare då ska vi inte fara fram o tillbaka utan bara ta det lugnt.


Kanske ska ut o kasta lite snöbollar =)


Innan idag när jag skulle visa vart Tobias blev mördad så skulle jag oxo säga att det är 3 år sen det hände. Fast jag kom inte ihåg, sen snurrade jag ihop det med vilket år det va, så jag frågade om det inte va nittitie nu ?


Ehhh ?


Ja vi fick skratta gott i alla fall... Nittitie det blev nästan rätt.. 2010 är ju ännu mer rätt.


Nu stänger jag ner o önskar er en god natt, ja ni sover nog gott redan.


 


Puss I Pannan ♥


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar