Bloggintresserade

söndag 7 februari 2010

Mycket o ännu mer !

Vad en helg går fort det är inte klokt. Men det tyder ju på att den är toppen.


Vi äter o äter,, o äter ännu mer. Det är gott som tusan.


Jag har blivit bjuden på allt o det är svårt att ta. Jag har inte fått betala för nåt som vi har handlat...


Jag är inte otacksam på något sätt, tvärtom så är jag väldigt tacksam. Men det känns jobbigt när andra ska betala.


Hur som helst så ska vi njuta av dom sista timmarna som är kvar sen dröjer det nog innan vi träffas igen.


Ha en trevlig helg.


 


Puss I Pannan  ♥

3 kommentarer:

  1. vill oxo vara med o käka gott.....ta vara på tiden som e kvar nu...kram på er....

    SvaraRadera
  2. är klart att vi tar tillvara på tiden.... Hoppa på cykeln o kom hit så ska jag hålla maten varm till dig... kramkram

    SvaraRadera
  3. Att bli ompysslad med gott käk o goda vänner, som vill bjussa dig på allt..!! Det är ju beviset på att du är en välkommen och kär gäst !!NJUUUT !!!och ha det Gott!! Kraam

    SvaraRadera