Bloggintresserade

måndag 1 februari 2010

God morgon o Grattis.

 


Ja då va vi inne i februari månad. Som jag har sagt innan så går tiden både väldigt sakta men även fort.


Har inte kunnat sova så jättebra inatt heller, men de är inget ovanligt.


Men jag blir lite orolig för jag får hjärtklappning o är yr när jag inte får sova mer än så här. Så jag hoppas att det vänder snart.


Det va riktigt härligt väder ute nu. Inte alls kallt, vindstilla o mycket mycket snö. Jag hade hoppats på att det inte ska snöa mer, men det lär det göra så de är bara att tuta o köra o se glad ut.


Ja visst ja,, samtidigt som Kenth berättade för mig att jag hade träffat en ny karl  o gått vidare ,, sa han, att han oxo minsann hade träffat en ny.. Ja inte karl utan en tjej som heter Lena o inte "M".


Så grattis säger jag till honom,,, hon lär vakna upp snart.


Så va det med det. Nu ska jag se vad som har hänt runt i världen o sen blir det sängen en stund o se OM jag kan somna en liten stund.


Ha en bra dag. Va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar