Bloggintresserade

söndag 21 februari 2010

Snart är de spöktimme

 


Har suttit o kollat på en bra film på tv 4. Den slutade precis, o den slutade som jag ville oxo. De är inte alltid som man får som man vill här i livet.


Ja nu menade jag inget speciellt  ;o)


Jag satt innan o funderade lite på hur jag skulle kunna göra om i lgh ?


Mina tapeter är hemska, det va finnkärringen som bodde här innan mig som fick nya tapeter så jag lär få vänta ett tag till OM jag inte betalar själv. O de tänker jag inte göra.


Det är så mycket jag vill göra men en del saker vet jag inte riktigt hur jag ska göra än, det finns lite olika sätt sas.


Men det har inget med min "framtidsresa" att göra, utan detta är nåt helt annat.


Ska fortsätta lite till med mitt sticke så de blir klart nu.


Snart är de spöktimme,,, huuuuuaaaaa.. Ni är inte rädda va ?


De är jag  ;o)


 


Puss I Pannan ♥


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar