Bloggintresserade

torsdag 4 februari 2010

Vad gör vi när E.T ringer ?

 


Jag hade jättegärna sovit flera timmar till, men när det inte går så ,, ja då går de inte.


Sitter med en mugg kaffe o njuter, tänkte läsa lite nyheter o se vad som har hänt under morgonens timma.


Sen ska jag städa, sängen fick jag in igår kväll då den checkar vi av ..


Ska börja tvätta kl 14...


Handla, samt se vad det är för paket  =)


Har betat av ett av två samtal.. Detta va med VC ang lite mediciner som jag behöver nu. Tänkte att jag kunde få ha lite roligt till helgen. ( s k ä m t )


Sen hoppas jag att " U " hör av sig idag.


Så det är lika bra att sätta igång...


 


Vad gör vi när E.T ringer ?


- Wish him good luck and greetings to his family   =)


 


Puss I Pannan ♥


 


Don´t get lost in the space !!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar