Bloggintresserade

fredag 19 februari 2010

Nyfiken i en strut ? /Mitt X - MYTOMANEN

 


Nu sjunker jag till din nivå så kanske du förstår vad jag säger till dig o har sagt till dig LÄNGE.


Jag vet att du LUSLÄSER min blogg o du håller koll på mig hela tiden, men jag bryr mig inte sålänge du INTE hör av dig till mig mer.


Du vet vad jag tycker om dig o det är inget snällt. Du är en stor idiot, lögnare o mycket mer.


Att du tror att ALLT handlar om DIG i min blogg, vet jag inte va du får ifrån. Du är UTE ur mitt liv o har varit länge.


Skicka inga fler mail eller hör av dig på något sätt.


Du kan fjäska för mig, lova att du ska betala din skuld till mig plus att du ska hjälpa mig,, lova mig en massa saker men jag går inte på det. Jag VET vad DU går för.


Du t.o.m ljuger o har dina fantasi flickvänner. O du är så korkad så du erkänner att du vill att jag ska bli svartsjuk o lessen.


Flickvännen du "har" nu heter Lena o jag hoppas att ni blir så lyckliga. (pumpa inte upp henne för hårt för då kan luften gå ur henne)


 


Det sk skitpratet gällde inte dig för de finns andra. Men de är ju bra att du erkänner att det är strul i din närhet hahahaha.


Hur skulle jag kunna veta OM eller VAD som händer dig ? precis, de gör jag inte o de vill jag inte veta heller. Men du är ändå så "snäll" o berättar för mig. DU är korkad.


Ta ditt skitprat, löften, tomma ord o dina fantasi flickvänner o stoppa upp dom på någon annan än dig själv, för det är fullt hos dig.


 


JA, jag är nyfiken, men inte på dig. Du förstår jag har gått vidare jag föreslår att du gör desamma.


Fortsätt att plåga, vara elak mot någon annan stackare här har du inget att hämta.


SÖK hjälp . Skaffa ett jobb o VÄX upp.


LÅT MIG VARA NU.  En vacker dag kommer du att ångra hur du har behandlat/behandlar mig.......O andra i din närhet.................


 



(som du ser så finns du inte i min kontaktlista o jag lägger inte till dig där heller)


 


Hoppas detta når fram till dig, jag kan inte vara mer tydlig !


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar