Bloggintresserade

onsdag 17 februari 2010

Halt !

 


Halt eller halt ?


Ja de är halt jag menar... Höll på att sätta mig när vi va ute innan, jag halkade till så jag vred om ryggen o de gjorde jätteont.


Sånt är inte bra för mig nu... Då kan de gå illa. Men det slutade bra den här gången.


Sitter o fryser o är så trött.. Jag vill inte lägga mig än, jo de vill jag egentligen men då blir de säkert en "vaken" natt o de vill jag inte dom är många som dom är ändå.


Korten jag tog innan blev helt ok. Ja jag tog ju kort på mina besökare o dom blev bra...


Han är så söt " L " ......


Undra om det är nåt bra på tv;n i kväll ? Känner för att lägga mig i sängen sen o kolla lite...


Jag har en granne här som är som gestapo,,, huuuaaa de är inget vidare  =)


Nu ska jag in o puffa lite på FB  ;o)


 


Puss I Pannan  ♥

2 kommentarer:

  1. Lätt gjort att halka, hoppas du inte gjorde dig illa, blir lätt att man får en sträckning..Ha en bra dag.. kraam

    SvaraRadera
  2. Glömde säga att dina foton är ju bara så vackra och rena...Kraam

    SvaraRadera