Bloggintresserade

fredag 26 februari 2010

Dag 11 / 10 Dagar Kvar TREVLIG HELG

 


God morgon. Inatt är de nån som har levt rövare i min lgh. De är precis som de är nån här inne. NEJ jag inbillar mig inte.


Vid 3 tiden så blev t.o.m Teddy rädd, nä han blev inte rädd han reagerade på något som lät utifrån rummet ...


Jag satte mig käpprakt upp i sängen o han ställde sig på alla fyra o mufflade åt nåt i det andra rummet.


Sen kommer den lille skiten o sätter sig på mig för att skydda mig. Han sitter o halv mufflar medans han försöker "prata" med mig.


Som vanligt har de inte blivit mycket sömn... Har ont i skallen o är yr/matt men det blir nog bättre om jag kan slumra till lite till.


Jag måste fixa till mitt hem det ser för jäkligt ut. Tänk om man hade en liten gumma i "låddan" som man kunde plocka fram när hon behövdes.. De hade varit kanoners de..


Ha en bra dag, va rädda om er o för guds skull ,,,, halka inte om ni måste ge er ut......... Här är de halt som f-n.


 


Puss I Pannan  ♥

2 kommentarer:

  1. och städa åt dig? Fniss....här strular bilen, kan du komma och reparera? Äsch, vi har ringt Falck... shit. Ha en fin dag och så kram.

    SvaraRadera
  2. Kanske en råtta, som kilat in hos dig!! Eller har du kommit på vad det kunde vara??Ibland känns det trögt att komma igång med städningen, men roligt när det blir fint igen..Grått o disigt här +2 Var rädd om dig och en fin Lördag önskar jag dig!! Kraam

    SvaraRadera