Bloggintresserade

torsdag 11 februari 2010

Jag slutar nog

 


att skriva om min "framtidsresa" tills jag har fått veta exakt tid. Det blir troligen i mars, men jag väntar. Att jag har skrivit om det så är bara för att jag är eld o lågor inför detta. Det är nåt som verkligen har hållit mig igång o kunnat vara positiv ..


Jag har något att se fram emot vilket jag kan behöva.


Det jag skrev om igår, hemlis nr 2 hade jag inte tänkt vänta med att skriva om. Jag ville bara ha tag i en person via tel som kunde svara på OM priserna gällde så jag kunde köpa ut min dator, så dom inte ljög ännu en gång. Men den här gången stämde det så jag SKA / KAN behålla min dator, jag behöver inte vara utan.


 


Ha en bra dag.


 


Puss I Pannan  ♥


 


 


(Man kan ju alltid hoppas att horoskopet stämmer så det blir nåt positivt..)


Ditt horoskop för 11/2


Kärleksplaneten venus tar steget in i ditt tecken idag och varslar om att du går gladare tider till mötes. Kanske har du en tilldragande person inom räckhåll?

4 kommentarer:

  1. verkligen! När det nu blir av! Jag är så nyfiken så jag håller på att spricka, jag ska sluta tjata om det... det är klart du är eld och lågor, och du är verkligen värd det!!! Kramar i massor, hoppas du inte missförstod mig, jag gillar dig. ♥ Geddan

    SvaraRadera
  2. Hoppas horoskopet stämmer in ! Kraam

    SvaraRadera
  3. Nej jag tog det på rätt sätt. Jag har sagt att något är på G, men att jag inte kan säga exakt datum. Du o andra får fråga o gissa hur mycket som helst, men om du har gissat rätt kan jag bara säga När Jag vet mer.. Så du får tjata hur mycket du vill, men jag kan inte svara på de förrns Jag vet datumet. Trevlig helg. Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Tack vännen,, ja du lite av horoskopet slog allt in i går kväll ... Komiskt =) Trevlig helg. Kram kram ♥

    SvaraRadera