Bloggintresserade

onsdag 3 februari 2010

Fiskarna 2010-02-03

Fiskarna


 19/2-20/3

Du bör noga betänka, hur du ger ett budskap i dag, för det kan mera vara formen, som skapar problemet, än själv innehållet.


 


Expressens


Fiskarna
Vecka 5 (1 februari - 7 februari)


Något nytt i kärlek kan vara på väg till dig. Du blir kokett i den här veckan. Trevnad finns med i veckan och du bör ha en frisk hälsa. Framgångarna är på väg för din ekonomi. Det kan vara så att du kommer att få än bättre med pengar. Men snåla med spel för här är vinstchansen inte stor.

Lyckotal: 2, 11, 24, 25, 27, 46, 48
Bästa lyckotal: 25

 


 

6 kommentarer:

  1. så är inga nr med utav dessa, så formen är helt fel för mig och jag är fisk:)

    SvaraRadera
  2. Hur ska man få fram dom rätta lyckotalen som ger lite pengar hmm ? Det stämmer aldrig för mig heller, däremot stämmer det alltid att jag måste hålla i pengarna för det kommer oväntade utgifter =/

    SvaraRadera
  3. Behövde själv en "ny" dator då den gamla jag köpt tickade och tackade likt en gammal väggklocka och tog mycket tid på sig att utföra saker. Min nya "burk" är ca 5år gammal och mycket snabbare, så det var en liten oväntad utgift på 700:- som blev till glädje för mig, men man får ge lite avkall på snuset mm:)

    SvaraRadera
  4. Jag är Skytte, så det var inget för mig, fniss! kram Geddan

    SvaraRadera
  5. Jo iofs. Det är sura pengar som ska ut, jag vet inte hur jag ska bära mig åt för att få tag i en ny dator till den sista mars ? Den jag har ska tillbaka till kommunen, den är bra men dom bröt avtalet o höjde priset för utköp... Nope det går jag inte med på, så är de nån som vill skramla ihop till en ny hahaha... Här finns de inte mycket kvar att dra in på, förutom magen då =)

    SvaraRadera
  6. Nä de förstår jag då,,, men de va inget för mig heller.. Jo de med kärleken låter intressant =) kramkram

    SvaraRadera