Bloggintresserade

lördag 20 februari 2010

I try not to cry / 16 dagar kvar

 


Då har den här dagen oxo snart tagit slut o jag är på dag 5 / 16 dagar kvar....


Idag har jag känt en stor oro över hur mitt liv kommer att kunna bli. Det blir en stor förändring i alla fall. Stor o stor ja de är den/det nu oxo  =)


Jag har så mycket jag vill skriva om, men jag får inte ut nåt. Det sitter fast i huvet liksom.


Sen jag fick reda på det exakta datumet funkar inget i huvet längre ( ja jag vet att du tycker att de inte har funkat nångång ), jag kan inte ta mig för nåt.


Vissa saker måste jag fixa innan, o vissa saker kan vara bra att ha gjort, men inte nödvändigt.


Rohde o Iza har varit här o fikat, så vi pratade bort en stund det kändes bra. De är alltid skönt att "lätta" hjärtat för henne.


Jag pratade oxo med mamma innan o hon sa att A6 har fått stänga pga tak "rasrisk" o dom som anmälde det är precis jämte där Sanna jobbar.. Dom har inte sagt nåt mer på nyheterna så jag hoppas att inget har hänt.


Jävla snö !


De går knappt gå ut, i min trädgård är de hur mycket som helst. Snövallarna är jättehöga så barnen tycker om att leka i dom.


Har inte sett om de snöar nu, men de lär jag snart få veta när vi ska ut o kissa...


Nu får ni ha en bra kväll. Va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥


 


 



 


( i try not to cry - ja de försöker jag oxo att inte göra när jag hör låten )


 


Mamma ringde nu o sa att syrran hade pratat med Sanna o hon hade fått jobba eftersom dom inte har samma tak. Så hon ska jobba i morgon oxo. Skönt att inget har hänt i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar