Bloggintresserade

måndag 8 februari 2010

Ensam igen !

 


Jaha då  va jag ensam igen.. Man vänjer sig fort vid att ha någon här..


Det har varit bra i helgen, mycket att äta så just nu mår jag illa så fort jag tänker på mat..


Vi stannade till hos Marcus o Nina innan bussen gick. För varje gång jag träffar min lilla trollunge så känns det som det är första gången. Han är en riktig spillevink den lille.. Jag brukar lyssna på låten som jag sjunger för honom ,, jag älskar den låten. Sen dansar vi till den oxo.


Vi hann i alla fall med bussen, eller jag skulle ju inte med :0)


Trots en jädrans värk hela helgen så har det varit bra. Har tagit en liten pilleknarkare nu så de blir inte mycket mer jag gör ikväll. Tidigt i säng blir de säkert.


 


Hoppas att ni har haft en bra helg...


 


Puss I Pannan ♥


 



 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar