Bloggintresserade

fredag 19 februari 2010

Hemma igen

 


Nu är jag hemma igen.. Va o kollade till Rohde så hon klarar sig o de gör hon... Iza har oxo kommit hem nu o de va mysigt att träffa henne...


Vad det snöar ute, jag är så trött på snön. De enda ljudet man hörde innan va ljudet av snöplogandet o fågelkvitter...


Stackars fåglar. Jag måste hänga ut bollarna jag har köpt till dom.


Det känns som luften har gått ur mig, men annars känns de rätt så bra. Glad, orolig...


Ha en Trevlig Helg o kväll.


 


Puss I Pannan  ♥

2 kommentarer:

  1. Jag finular och funderar på din "framtidsresa". Har lite gissningar om vad det kan va', men får försöka tåla mig till 7 mars och se om jag har rätt! Ha en skön kväll! Kram M

    SvaraRadera
  2. Gissa på du, de är helt ok. Det är roligt att nån är nyfiken =) Önskar dig en trevlig helg o en mysig kväll. Kramkram ♥

    SvaraRadera