Bloggintresserade

lördag 13 februari 2010

Allergi / Värk / Katt / Bilder

Idag har inte hänt så mycket. Det har blåst ganska rejält så värken har / är hemsk.


Har legat mest hela dan men det har oxo varit jobbigt eftersom jag inte har kunnat sova nåt.


Hade inne Snobben en stund här inne,, min katt. Jag har allergi mot pälsdjur men jag kan i alla fall inte låta bli att skaffa djur. Snobben bor hos mamma o har gjort i flera år, men eftersom vi bor så nära har vi "delad" vårdnad för dom kommer o går som dom vill mellan oss. Dom, ja när Zimba levde oxo menade jag.


Snobben börjar bli gammal o det märktes nu, men han har ändå leksinnet kvar så det är roligt. Jag knäppte lite bilder ,, hoppas att nån av dom blev bra för jag fick ta dom i farten.


 


Lite fler bilder som jag fixade med innan på Liam.


Ska kolla hur bilderna blev på Snobben sen, blir dom bra lägger jag ut dom.


 


Puss I Pannan  ♥


 




 


Älskar den här goa lilla handen.



 

1 kommentar:

  1. Hoppas det blir bättre, en jättego Liam har du där i allafall !! Alla Hjärtans Dag i dag !!! Många Kramar till dig denna dag!!!

    SvaraRadera