Bloggintresserade

tisdag 2 februari 2010

KALAS - MIGRÄN - KALAS - MIGRÄN ?

 


Har sovit både bra o dåligt, när jag har sovit så har jag sovit gott. Men jag vaknade tidigt o hade ont i skallen, somnade om för att vakna med migrän.


Knölarna i nacken har blivit större igen o jag har så ont där.  Det är inte dåligt att de finns muskler så överallt, ja jag trodde att jag hade skickat alla muskler på semester för många år sen.


Att jag alltid måste slåss med någon typ av värk när det är kalas eller nåt annat på G.......... Jag blir så less på de.


Nä nu lägger jag mig o försöker sova bort de, det är det bästa för mig så hoppas jag att ni håller tummarna så jag kan gå till Linus kalas i eftermiddag.


Ha en bra dag mina vänner.


 


Puss I Pannan ♥


 

Ett stort Grattis igen Linus.. Älskar Dig. Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar