Bloggintresserade

måndag 22 februari 2010

Dag 7 / 14 Dagar Kvar ! / bilder

Idag fick jag "brev" med posten så nu vet jag lite mer exakta tider om när var o hur....  Jag fick inte allt jag skulle få idag så jag hoppas det kommer inom dom närmsta dagarna nu.


De är ju annat jag ska klämma in oxo för att "hinna" med. Så nu har jag lite att göra;


23 feb - Nina o Liam kommer (längtar)


24 feb  xx


25 feb xx ?


2 mars xxx


4 mars xx


7 mars xx ?


Osv. xxxxx


Dagarna har gått jättefort, jag försökte sova lite innan på dan men jag kunde inte de. Jag har svårt att slappna av nu. Jag vet att jag är tjatig o att ni inte får veta vad det är än. Men jag lovar att ni får veta de den 7 mars sa jag va ?


Jag sitter o fryser, det är inte klokt vilket väder det är. Det snöar o snöar ännu mer. Stackars djuren som är ute, dom har inte tillräckligt med mat. O dom fryser...


Linus va här innan o skottade min lilla trädgård så att de gick att komma fram till busken längre ner så jag kunde hänga upp lite mat till fåglarna...


Här försöker han ta sig fram till det han har skottat hos mig...



 


Ja de är bara att kämpa på...



 


Linus fick försöka dra sig upp genom att hålla i buskarna o dom va inte lätta att hitta...



 


Här hängde jag lite mat till pippisarna...



 


Jag har även smulat ner 2 bollar med bröd i som står på bordet på altanen.



 


Smulade bröd där Linkan har skottat oxo så de finns lite till dom.



 


Titta så fint han gjorde åt mig. Nu kan jag bara släppa ut Teddy oxo när han blir kissig .....



 


Han kämpade o kämpade



 


Längre ner va de inte så djupt med snö, men han skottade lite där oxo....  Teddy va med för att se så han skötte sig.



 


Här smet han in till mamma o käkade upp fågelmaten hon hade lagt ut..... Den lille rackaren. Han åkte in på min sida ögonaböj  =)



 


O nu kommer han inte in till mormor för stolen står ivägen....



 


Det är lite vad som har hänt här i mörka Småland idag... Kassa bilder,, ja kvaliten på den men de bryr jag mig inte om.


Nu får ni ha en bra kväll. O va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar