Bloggintresserade

onsdag 3 februari 2010

Snö, halka, idrott. 111 dagar.

 


Jag har inte fattat förrns nu varför dan har varit så nedrans lång ?!.


De är ju inte så konstigt, jag har ju varit vaken sen ca 2 tiden inatt o inte sovit en blund efter det. Nää inte ens på morgonen ,, eller nu i eftermiddags.


Jag gick o la mig,, men jag klarade inte av att ligga kvar så jag o Teddy gick ut..


När vi väl va ute så höll jag på att sätta mig 3 ggr på en liten stund. Det är livsfarligt att gå ut.


Snö ,, halka o idrott - de är livsfarliga grejer de... De kan gå riktigt illa.


*gäääsp*


Plockade lite i köket innan, men det är inte klart på långa vägar. Måste ju städa så det är lite fint tills " I " kommer på fredag.


I morgon ska jag tvätta, om det,,,, tycker jag Inte !


Sen ska jag handla lite. Städa klart de som inte blir färdigt idag/kväll.


De ordnar sig sa kärringen som sket i vasken....


Idag har jag varit ganska så godissugen, men jag har inte ätit nåt. Det är nog tack vare att jag inte har nåt hemma :0)


Oj vad jag gäspar.. Kanske ska göra nåt så jag inte sitter här o somnar, det kanske slutar med att jag får knappra alfabetet från min panna sen  ( ja jag vet att du härmar detta oxo, jag känner mig smickrad  ) o har jag tur så kanske de hamnar i bloggen...


Nu mina vänner får ni ha en bra dag. Hoppas att jag kan berätta min hemlis snart...


Jag kan snart inte hålla mig längre..


 


Puss I Pannan  ♥

2 kommentarer:

  1. är tråkiga!!!!!!!!!!!!!!!! fantasilösa och massa annat.. och vet Du jag somnade i eftermiddags framför datan, men sjönk aldrig så lågt att jag hamnade på tangentbordet.. ASG Ha'de' Kramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. va skön du är gullet haha... Ja visst är dom tråkiga, så förbannat tråkigt så de nästan kan bli ett litet fånigt skratt av de =) Se upp för tangenterna för dom kan hoppa hööööögt de vill jag lova. Sen är de alltid roligt att se vad det står skrivet =) Kramkram ♥♥♥

    SvaraRadera