Bloggintresserade

onsdag 3 februari 2010

God morgon hela morgonen o Sätta på !

Har inte kunnat sova ordentligt, ja nu har de varit för migränen o nackvärken.. Jag har nån jädrans knöl i nacken som gör så ont.


Så nu har jag hoppat upp o ner i sängen så till slut orkade jag inte ligga kvar.


Satte mig o tittade på lite bilder jag har i datorn. Hittade den här läckra sommarbilden på Sanna, dom skulle på bal där. Hon är så vansinnigt vacker, jag blir/är så stolt över henne, jo jag vet att jag bara är hennes moster men jag kan vara stolt ändå.


(själv är man inte ens i närheten av att vara så här vacker)



 


Har kommit på ett par saker till som jag måste göra innan det är dags...


Ska även försöka få tag i en som jag behöver prata med lite tror jag, men det kan jag ta sen, ja innan , men senare idag. Jisses vilken gallematias.


Om jag önskar tillräckligt mycket undra om jag kan önska hit en sexig massör som ville mjuka upp mina "knutor" hahaha..


Jo de va faktiskt de jag hade tänkt,, så inget dirty här inte  =)


Usch vad hemska ni är då hahaha.


Jaha, vad ska jag hitta på nu då ? Låta fantasin flöda ? Nää de vågar jag nog inte, då kan de fantiseras hej vilt  =)


Jag tror att jag sätter på lite kaffe. Mmm de blir nog bäst så.


Ha en underbar dag, va rädda om er, o för guds skull glöm inte att stoppa in en kudde i byxorna om ni skulle halka...


 


Puss I Pannan  ♥


 

2 kommentarer:

  1. ClintEastWoodsBlogg3 februari 2010 kl. 10:25

    Får komma & Spa bada Hos Mig !

    SvaraRadera
  2. tack jag kommer... Bor du långt bort hahaha

    SvaraRadera